11 noviembre 2007

U k'iinil kimeno'ob




Suka'ani ti ya'ab kaajalo'obe' u t'alkunta'al janal yok'ol tasche' u tia'al le pixano'ob ku taal u x'imbalto'ob u lak'o'ob way ti' le yóok'ol kaaja'. Yan jump'éel janal ku menta'al u tia'al u t'alkunta'al u ti' le nojoch pixano'obo' le ti' le mukbil pi'ibi kaax. Beyo' ku tukulta'ale' ku kimaktal u yóol le pixano'obo'. Bey ka'ansanilo'om tumen uchben lak'o'ob, le o'olale' k'áabet jka'ansik ti' k-et makilo'ob y tio'la ma' u tu'ubsa'al le uchen tuukulo'obo'.

1 comentario:

YumKaax dijo...

Hola, jach kimaak in wóol in kaj' óoltikech...in kaaba Yuumil Alejandro Hernández Góngora.
Teené in meéntik júun pe blog, in kaaba "El Reino de Xibalba".

Jejeje, disculpe mi pésimo maya, apenas estoy aprendiendo.

Soy de Chetumal, Quintana Roo y soy entusiasta del pueblo maya.
Actualmente trabajo en los medios de comunicación, pero en mis ratos libres manejo el blog "El Reino de Xibalba" (www.xibalba.co.nr)...La verdad es que no hay muchos blogs en maya por lo que este me llamo mucho la atención.
Le felicito por su trabajo, es exelente. Creo que se podrían hacer muchas cosas en el medio del Internet.
Espero que podamos estar en contacto, le dejo mi correo electronico: junkokun64@hotmail.com

Dios bo'otik. Tak ka'aka'ate.